Vi har telt ned dagene

Helt siden forrige helg har vi telt ned dagene til vi skulle på tivoli. Idag var endelig dagen her, og tid  for Hugos tivoli!! I tillegg til at vi dro på tivoli, så tittet jammen solen frem også, så vi kunne ikke vært mer heldig.

På tivoliet traff vi søskenbarna til barna,  det var veldig trivelig. Idag var  det kun barna som kjørte karuseller, mens vi syntes det var veldig moro å se på. Barne er mye tøffere enn meg, for jeg er ganske pinglete når det kommer til karuseller. Det skal virkelig ingenting til før jeg er både svimmel og kvalm så da holder jeg meg heller unna. Å være svimmel er det verste jeg vet😅 vi avlsuttet turen på tivoli med deilig milkshake på turen hjemover.

Ellers har resten av dagen gått med til husvask, rydding og vasking av vinduer. Jeg koser meg sånn når jeg rydde og organiserer – jeg er litt rar der, for jeg elsker det😅

 

0 kommentarer

Siste innlegg