Vi pusser opp

Denne helgen har jeg holdt på å pusse opp gangen oppe i huset vårt, mellom alle soverommene. Det er så gøy å holde på, og jeg har blitt helt hekta på å busse opp. Vi lærer så mye underveis, og det gir meg så mye å se det endelige resultatet. Jeg ble faktisk ferdig i helga, nesten iallefall. Vi mangler kun nye lister til dørene, og vi mangler å innrede gangen. Men det får vi ta til uken.

 

Idag var det godt med en liten pause da mamma inviterte oss med på restaurrant. Det var veldig koselig, og et deilig avbrekk fra en stressende helg. Selv om jeg koser meg med oppussing, er det også litt stressende å ha kaos rundt seg. Etter restaurrantbesøket dro vi på sykkeltur. Vi syklet en mil og storkoset oss. Endelig hdde vi sol i trondheim også! Håper alle har hatt en fin helg! 

0 kommentarer

Siste innlegg