Weekend på Britannia

Forrige helg sjekket vi inn på Britannia hotell i Trondheim fra Lørdag til Søndag for å delta på Brilliant Experience. Vi sjekket inn så tidlig vi kunne for å rekke en tur innom spaet, før kveldens begivenhet. Jeg var veldig spent, for jeg har ikke vært på Britannia siden før de pusset opp hotellet, og i gamle dager jobbet jeg på Frokostserveringen, så jeg var spent både på rommene, spaet og maten som skulle bli servert.

Spa opplevelsen var god, men etter å ha vært på Norefjell spa i sommer, er det lite som kan måle opp mot den opplevelsen. Ei heller Britannia spa, men likevel var det var en kjekk opplevelse, og vi fikk slappet av litt før kveldens store happening. Utover ettermiddagen ble spaet ganske så fullt, og det var nesten ikke plass til alle. Derfor dro vi på rommet og gjorde oss klar til kvelden.

Det ble servert treretters til  festen, men jeg er sær og tør sjelden smake på noe nytt. Menyen ble litt for avansert for min smak, selv om deler av maten smakte helt fantastisk. Nå vet jeg at det ikke er maten det står på, for den er i øverste klasse, men for meg blir det litt for avansert.

Kvelden var fantastisk, med fine taler og gøyale  kåringer. Det var Fantastisk selskap, og mange hyggelige mennesker å bli kjent med. Alt i alt terningkast 6! Vi hadde det kjempe fint og storkoset oss med en kveld som dette!

 

Det jeg var aller mest fornøyd med i løpet av hele helgen, det var Frokosten på hotellet. Maten var heeelt fantastisk, det er vanskelig å beskrive. Den må bare oppleves! For et høydepunkt! 

 

0 kommentarer

Siste innlegg