What to do

Denne uken har formen vært elendig. Ørene har vært potte tett, og jeg har vært ekstremt svimmel. Jeg har nesten ikke hørt noen ting, og når det endelig begynte å gå over, ble det verre igjen. Så slitsomt! Får håpe jeg våkner og føler meg mye bedre i morgen. Turen gikk til Aleris i dag, der fikk jeg sjekkes diverse hos nese-øre-hals, så da er det iallfall unnagjort.

Det er sykt å tenke på at det allerede er Juni. Men det er lite som minner om sommer, bortsett fra at gresset har blitt grønt. Men fra neste uke er det meldt pent vær, med hele 20 grader. Det ser jeg frem til, det blir fint. Vi trenger litt sol fremover.

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre med håret mitt nå. Vanligvis blir jeg lysere om sommeren, noe jeg trives godt med. Men nå vurderer jeg å bare farge det brunt, for at det skal se litt sunnere ut. Jeg er iallefall ganske lei av håret mitt slik det er nå. Spent hva jeg ender opp med.

0 kommentarer

Siste innlegg